Något har hänt.

Något har hänt med Linn de senaste dagarna. Balansen är bättre och hon har ett bättre humör. Känns jättekul!

Fortfarande en hel del anfall nattetid. I natt tre kraftiga genomkörare. Då menar jag tonisk klonisk. Generella kramper i varenda liten muskel.

Vi har höjt Frisium 1/4 på kvällen och har ytterligare höjning på fredag. 
Ev ny medicin in.

Dagarna rullar i övrigt på. Jag har gått upp i arbetstid till 75%Det känns!! Det känns bra och rätt men samtidigt mycket! Har trots allt varit långtidssjukskriven för utmattningssyndrom. Det kombinerar med mycket trasig sömn :/ 
Linn sover ju mellan oss och krampar mestadels nattetid. Ja, den ekvationen är inte så svår.

Har även börjar träna en hel del. Bra för mitt välmående. Bra terapi helt enkelt. 

Ja, vi har fullt upp i familjen. En storson som har sista terminen innan högstadiet oxå. :)) helt otroligt!!

Nu ska jag ladda för promenad innan kvällsjobb.

Kommentarer
Postat av: Ann

Kramar och all lycka till er alla. Härligt att du börjat jobba men förstår så väl hur jobbigt det är med allt annat runt omkring. Hoppas hoppas så att det ska bli stabilare för ert hjärta. All styrka o lycka 💜👼💜

Svar: Tack 💜💜 Kram!
Jenny

2016-03-16 @ 12:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!